כל מה שרציתם לדעת על מטבחי יוקרה

מטבחי היוקרה של מטבחי זיו

מי מאתנו לא חלם על מטבח שנראה כאילו הוא יצא מטובי המגזינים ותוכנן בהשראת המטבחים העכשוויים והמגמות המודרניות ביותר. הרשו לנו לבשר לכם, שאם זהו החלום שלכם, אנו במטבחי זיו יכולים להפוך אותו למציאות.

בתחום המטבחים אחת השאלות אשר אינן משתמעות לשתי פנים היא מה בעצם הופך מטבח פשוט למטבח יוקרתי? ובכן, הסוד טמון בפרטים הקטנים. הקדשת תשומת לב מקסימלית אל הפרטים הקטנים ביותר היא זו שתיצור את הגימור המושלם שמטבח יוקרתי דורש. יתרה מכך, מטבחי יוקרה הם כאלו אשר מצוידים בכל המגמות החדשות בנמצא, בטוב טעם כמובן. הם חכמים, מנצלים היטב את החלל, מציעים חיסכון מקסימלי בשטח ובאנרגיה ודואגים להתעדכן בכל הטרנדים הכי חמים כמדי שנה בשנה. והמאפיין הנוסף והעיקרי מכולם – אין מטבח יוקרה אחד אשר זהה למשנהו. ההתאמה המלאה לצרכים היא ערך עליון בעיצוב מטבחי יוקרה.


אם נתמצת, מה הם המאפיינים הבולטים של מטבחי יוקרה?

  • רמת ייצור גבוהה - מטבחי יוקרה מאופיינים ברמת ייצור גבוהה ובשימוש בחומרי גלם איכותיים במהלך הבנייה שלהם.
  • תכנון מעמיק - על מנת לעצב מטבח יוקרתי, עוד לפני תהליך הבנייה, מתרכזים יחדיו טובי אנשי מקצוע המתמחים במטבחי יוקרה ומתכננים ביחד לפרטי פרטים את מראה המטבח.
  • ניצול מקסימאלי של שטח המטבח – תכנון מעמיק וקפדני הוא זה שמאפשר את הפיכת המטבח לחלל יעיל, מעוצב ונגיש עבור המשתמשים בו.
  • עיצוב וסגנון - העיצוב והסגנון של מטבח יוקרתי הוא אישי והוא נקבע בהתאם לטעמו של כל לקוח ולקוח, כאמור, אין שני מטבחים יוקרתיים לשני אנשים שונים שיראו בדיוק אותו הדבר.
  • תאורה טבעית - התאורה של מטבחי יוקרה היא תאורת לדים ביתית, בשילוב עם תאורה טבעית תוך ניצול מקסימלי של מקורות אור קיימים.
  • מוצרי פרזול מתקדמים – מוצרי פרזול מתקדמים חיצוניים ופנימיים הם מאפיינים שלא ניתן למצוא בשכיחות רבה כל כך במטבחים "רגילים", אלא רק במטבחי יוקרה.
  • מגמות חדשניות - העיצוב של מטבחי יוקרה מותאם להעדפותיו וסגנונו האישי של בעל המטבח ומתכתב עם הטרנדים החדשים ביותר בתחום.
  • התאמה מלאה להווי הישראלי - עיצוב מטבחי יוקרה אומנם מושפע מטרנדים עולמיים באופנת המטבחים, אך בהחלט עובר התאמה לתנאי החיים הישראליים.

ובאופן כללי – ניתן בהחלט לומר שכאשר תכנסו לבית בו יש מטבח יוקרתי לא תוכלו שלא להבחין בהבדלים.

בחירה נכונה של ריהוט, גם היא תשפיע על אופיו של המטבח

גם הריהוט הוא מאפיין אשר יכול להשפיע על מידת יוקרתו של חלל המטבח ולכן יש להקדיש לכך מחשבה רבה. על פי רוב, מטבחים יוקרתיים מאופיינים עם ריהוט שעשוי מעץ מלא, אך הם משלבים טכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת אופטימיזציה ועמידות גבוהה. כך למשל הריהוט מצופה בחומרים המספקים לו הגנה מלאה מפני לחות, מפני היצמדות של אדי וריחות הבישול ומאלמנטים נוספים שעלולים לפגום בעבודות נגרות אמנותית החשופה לסביבה עתירת ריחות ולחות כמו המטבח. וכמובן, שאי אפשר להשלים את ריהוט המטבח היוקרתי ללא מוצרי חשמל מתקדמים ביותר כמו מדיח, קולט אדים, כיריים חשמליות ומיטב החידושים בתחום המטבחים.

מטבחי יוקרה בעיצוב אישי

אנו, במטבחי זיו, בוחרים לייצר מטבחי יוקרה מתוך ידיעה מוחלטת שמטבחים אלו יוכלו להציע למשתמשים בהם איכות חיים ברמה הגבוהה ביותר. לשם כך, אנו מקדישים תשומת לב מרובה לכל פרט ופרט ולו הקטן ביותר, החל מתהליך העיצוב ועד לשלבי הייצור וההתקנה. הסטנדרטים שלנו הם שיכולים לספק לכם מוצר ברמה הגבוהה ביותר, המתאים כמו כפפה לסגנון ואורח החיים שלכם.

לעיצוב מטבחי יוקרה צרו עמנו קשר עוד היום ותאמו פגישת ייעוץ. נשמח לעמוד לרשותכם!

חולמים על מטבח יוקרה?

קבעו פגישת הכוונה וייעוץ ללא התחייבות