ארשת מאופקת ואלמנטים אורבנים

תמונת אדריכל

סטודיו P2

צילום – נמרוד לוי

מטבח מקולקציית Urban Black

המטבח שתוכנן בשבי ציון משלב חומריות, צבע וצורה שמתקבצים לכדי מטבח מקורי שיוצר דיאלוג בין המאופק לצעיר, בין האלגנטי למתריס

מה היה לנו במטבח?

  • דגם: מתוך קולקציית Urban Black
  • חזיתות המטבח: אפור בגימור נאנו
  • סגנון הבית: עכשווי
  • חומרים מרכזיים: מתכת מושחרת
  • פלטת צבעים: אפור, שחור, לבן

קצת על המטבח

מטבח עכשווי מדגיש קו מינימליסטי עם נגיעות אורבניות. שילוב מדויק של חומרים, צבעים וצורות שמאפשרים למטבח להיראות מתוחכם ומאופק, ובאותה מידה אורבני ומתריס, בעל נימה צעירה ובועטת. שילוב נוכח של מתכת מושחרת שבא לידי ביטוי בכסאות הבר, בגוף התאורה, בברז הכיור ופריטי הריהוט בסלון- כל אלו אחראים במידה רבה על אופיו האורבני של החלל כולו ושל המטבח בפרט. חזיתות ננו בגוון אפור גרפיט, בגימור חלק ללא רבב, ומשטחי עבודה מדוקקים, אחראיים על הארשת המאופקת והמידה האלגנטית שמשתרבבת אל המטבח והופכת את מראהו למעניין ועמוק יותר. המטבח ממוקם בסמוך לסלון ונהנה מאור טבעי שחודר משני חלונות- חלון צר ומוארך וחלון מלבי ורחב, ושורת חלונות עליונים, שאחראיים כולם על משחקי צללים המסמנים צורות מעודנות על חזיתות המטבח בשעות השונות של היום.
מבנה המטבח משלב ארונות של רצפה עד תקרה, מה שתורם למראה המאופק, ובתוכם נישה שתוכננה לטובת כיור ומשטח עבודה. גב הנישה חופה באותו החומר של משטח העבודה ויצר בכך מראה שלם והרמוני. ממול, ממוקם אי רחב ידיים, עם משטח עבודה רחב בגוון בהיר, שבא בקונטרס, ובולט על רקע פלטת הגוונים הכהים. האי משמש לאחסון מצידו האחד ולישיבת בר מצידו השני.

רוצים מטבח דומה? צרו קשר ללא התחייבות