מטבחים קלאסיים – קלאסיקה עיצובית במטבח

מטבחים קלאסיים במטבחי זיו

אם היינו מנסים להסביר את המהות שמסתתרת מאחורי צמד המילים – "מטבחים קלאסיים", הרי שעל זמני, הייתה ההגדרה הנכונה. אנו במטבחי זיו מציעים לכם מטבחים עמידים במיוחד, כאלו שלעולם לא יצאו מהאופנה.

עולם עיצוב המטבחים כולל תחתיו קטגוריות רבות ומגוונות, אשר מטרתן היא לספק מענה לשלל סגנונות וטעמים אישיים. אך כשם שיש סגנונות ועיצובים שיצאו מהאופנה עם הזמן, ישנם סגנונות שיעמדו איתנים נוכח המגמות החדשות של אותה התקופה, תוך שהם אינם נופלים מאיכותם או מיוקרתם. כאלו הם המטבחים הקלאסיים ומכאן הם גם קיבלו את שמם. אנו במטבחי זיו מעמידים לרשותכם מטבחים המתכתבים עם תפיסת החיים שלכם ואם קלאסיקה היא המהות שמלווה את חייכם מאז ומעולם, לנו יש מבחר של עיצובים שישרתו אתכם נאמנה ולאורך זמן.


אז מהם מטבחים קלאסיים בעצם?

לרוב המטבח הקלאסי יציע עיצוב פשוט וניטרלי, כזה שיכול להשתלב בקלות עם כל סגנון ריהוט או בנייה. על פי רוב, מדובר במטבח פונקציונלי מאד המתאים לסוגים רבים של משפחות ובעיקר למשפחות בתחילת דרכן, אשר אינן מעוניינות להתקבע על סוג עיצוב מסוים, אלא להמשיך וליהנות מהמטבח גם תוך כדי השינויים הרבים בחיים, מבלי הצורך להחליפו אחת לתקופה.היתרון במטבחים קלאסיים בא לכדי ביטוי בכך שהם יכולים לשלב בתוכם חומרים רבים ומגוונים אשר יהיו שונים זה מזה, אך לכולם מכנה משותף אחד והוא קו עיצובי ניטרלי מחד ושימושי מאידך. במילים פשוטות - המטבח הקלאסי אינו "גונב את ההצגה" משאר חלקי הבית השונים, אלא משלים אותם, תוך שהוא מאפשר כמעט ללא בעיה, לבצע שינויים כאלו ואחרים עם השנים, כמו למשל החלפת ריהוט, או קניית מכשירים חשמליים חדשים.

מדוע בישראל המטבח הקלאסי נחשב למאוד פופולרי?

בישראל, מטבחים קלאסיים נחשבים לנפוצים מאד ולו רק בשל סגנון החיים הדינאמי והמשתנה תדיר. ישראלים רבים מעדיפים לתכנן מטבח פונקציונלי, כזה אשר מתאים לצרכים המשתנים ובד בבד נוח לתחזוקה, ניקוי וסידור. החל מהכנת ארוחות מהירות של אמצע השבוע ועד להכנת ארוחות רבות משתתפים בסוף השבוע, המטבח הקלאסי יספק את המענה הדרוש והכל תוך התאמה מלאה לבני המשפחה המשתמשים בחלל, לרבות ילדים קטנים.

גם הזמן אינו משאיר עליהם את אותותיו

היתרון המרכזי של המטבח הקלאסי הוא שמטבחים קלאסיים אינם "יוצאים מן האופנה" לעולם, מאחר שהערך העיצובי שלהם הוא פונקציונליות וניטרליות. עם זאת בחלוף השנים כן ניתן להוסיף להם אלמנטים עיצוביים משלימים, התואמים את רוח התקופה כמו גם את ההעדפות האישיות, שלא פעם גם הן נוטות להשתנות עם הזמן. שלא תטעו, אין מדובר בחלל משעמם ומשמים כלל – כי גם במטבח קלאסי ניתן לתת ביטוי למקוריות, יצירתיות והעדפות אישיות של דיירי הבית, בתוך המסגרת הראשונית.

מטבחי זיו – העלית של המטבחים

אנו במטבחי זיו מתמחים בייצור ותכנון מטבחים קלאסיים אשר הזמן יפה להם ובכך מספקים לכם את המענה המושלם ברמה הגבוהה ביותר. המטבחים שלנו מאופיינים עם איכות ועם שיא החדשנות והקדמה, אלמנטים אותם אנו משלבים באורח החיים שלכם בהתאמה מלאה להשקפת עולמכם. האפיון המדוקדק של הצרכים שלכם יחד עם הירידה לרמת הפרט הקטן היותר הם המאפיינים שמבטיחים שלא רק שתקבלו את מוצר איכותי ויוקרתי, אלא שיהיה זה מוצר שילווה אתכם לאורך זמן רב וישמש אתכם בשגרת חייכם.

המטבחים שלנו מדברים בעד עצמם. אם חיפשתם קלאסיקה, הצוות המקצועי של מטבחי זיו הוא הכתובת עבורכם. צרו עמנו קשר עוד היום, תאמו פגישת ייעוץ ותוכלו לתכנן ולעצב מטבח קלאסי העונה על השקפת העולם שלכם.

חולמים על מטבח בעיצוב קלאסי?

קבעו פגישת הכוונה וייעוץ ללא התחייבות