מטבחים מודרניים

מטבחים מודרניים בעיצוב אישי

מטבחים מודרניים מתאימים לבתים אשר מחפשים להוסיף לחלל נגיעות עדכניות המתכתבות עם רוח הזמן והתקופה. אנו במטבחי זיו מציעים לכם מבחר גדול של מטבחים המאופיינים עם עקרונות העיצוב המודרני, תוך שלא מתפשרים על סטייל ויוקרה.

מה זה מטבח מודרני וכיצד מזהים עיצוב של מטבח מודרני

מטבח מודרני הוא למעשה מטבח עכשווי. מטבח שיודע לתת ביטוי למגמות העכשוויות בתחום העיצוב. לרוב המטבח המודרני יהיה בעל קווים ישרים, והעיצוב שלו יהיה בדרך כלל עם זיקה לקו מינימליסטי. מבחינת חומרים ישלב המטבח המודרני מתכת או עץ , חזיתות בגימור מט, צבעוניות מונוכרומטית שתשלב שחור, קשת חומים, אפורים ולבנים. המטבח המודרני לרוב יהיה בקו נקי עם ידיות אינטגרליות או ידית במה (ידית בגוף הארון). המטבח המודרני מייצג מטבח מתקדם יותר ולכן גם הברזים למשל יהיו בקו מינימליסטי, שישאבו השראה מעתיד מתקדם וטכנולוגי, אך הם יכולים להיות גם כאלו שמרמזים על מגמה עכשווית מסוימת אחרת, כמו למשל ברזים ששואבים השראה מהעולם התעשייתי, דומים בצורתם לברזים תעשייתיים של מערכות כיבוי או שקתות גדולות. משטחי העבודה במטבח המודרני יהיו לרוב מדוקקים ויצרו תחושה של ריחוף.

מטבחים מודרניים בעיצוב אישי

מטבחים מודרניים יכולים להשתלב במגוון אופנים, בהתאם לטעם האיש של בעלי הבית. יש מי שיבחר לשלב בהם רמיזות למגמה מסוימת ואחר יבחר לתת דגש למגמה אחרת. המטבח המודרני מתכתב עם רוח הזמן ולכן ניתן לשלב בו התייחסות למגמות שונות שמאפיינות את התקופה, אך בכולם, תישמר הזיקה המינימליסטית שמאפיינת את המטבח המודרני. באופן הזה ניתן לשלב נגיעות צבעוניות או חומריות שיבדלו את המטבח המודרני ויהפכו אותו מותאם באופן אישי למאפייני החלל הפרטי שלכם.


כך תוכלו לדעת אם מטבח מודרני מתאים לסגנון העיצוב בבית שלכם

אם אתם מאוהבי המתכת והחומרים הטבעיים, תוכלו לשלב חזיתות או משטח עבודה במראה חלודה או במראה מתכת מושחרת, לדוגמה. אם אתם מחוברים לעץ, תוכלו לשלבו כמשטח רחב ידיים לאי, ולחמם בכך במעט את המינימליזם המודרני. אם אתם נמשכים לסגנון התעשייתי, מספיק לשלב ברז פליז או מושחר במראה ברז תעשייתי כדי לייצר את החיבור לסגנון ועוד. אנחנו במטבחי זיו מעמידים לרשותכם את הידע המקצועי שלנו בתחום ונוכל לסייע לכם לדייק את הכיוון ולהגיע לבחירות המתאימות לכם ביותר.

שימוש בחומרי גלם עכשוויים

המטבח המודרני עושה שימוש ניכר בחומרי גלם יוצרי עניין, בהם אלומיניום, זכוכית, עץ ומתכת. מדובר בחומרים שמייצרים מידה מסוימת של איפוק וקור, אך בשילוב הנכון של חומרים וצבעים נוספים הם יעבירו מסר של קדמה וחדשנות, מה שמתחבר באופן טבעי אל מאפייני המטבח המודרני. החומרים עוברים תהליכי עיבוד והתאמה, כך שניתן לשלבם ללא חשש כחיפויים ומשטחי עבודה.

יחס לצבע ולטקסטורה

הצבעוניות שמאפיינת את המטבחים המודרניים תשלב גווני מטאל, קשת אפורים וכסופים ועד המונוכרומטיים – לבן, שמנת, מוקה, חום, חאקי וצבעים מעושנים. לצד השימוש בגוונים, ניתן להוסיף עניין ולשלב משחקי טקסטורה. המטבח המודרני הוא מטבח מתוחכם, מעניין, ומשחקי הטקסטורות ישתלבו בו היטב – טקסטורה מגורענת שתכניס מידה מסוימת של גסות לצד מרקם חלק ונעים למגע. את מכשירי החשמל שממוקמים במטבח מומלץ לבחור בגוונים תואמים.

מטבח מודרני הוא המקום לשלב חידושים טכנולוגיים

מטבחים מודרניים מזמינים שילוב של החידושים שקיימים בתחום המטבחים, החל מקולטי אדים משוכללים, דרך מנגנונים נשלפים ונוחים, מוצרי פרזול מתקדמים ועד למכשירי החשמל החדישים ביותר שיוכלו להפוך את השהות במטבח למיטבית ופונקציונלית בהתאמה מלאה לצרכים שלכם.

עיצוב מטבחים מודרניים בידי מומחים

עיצוב מטבחים מודרניים זו משימה שדורשת ידע ומומחיות ברמה הגבוהה ביותר. כדי להגיע לתוצאה האופטימלית יש לקחת בחשבון אין ספור אלמנטים כבר בשלב התכנון והייצור. עיצוב מטבחים מודרניים דורש התמחות, הבנה וידע בכל הקשור לאפשרויות שעומדות בפניכם לשילוב. צוות המומחים במטבחי זיו מעודכן במגמות הבינלאומיות בעולם עיצוב המטבחים בכלל ובמטבחים המודרניים העכשוויים בפרט, תוך שהוא שם דגש על כל פרט ופרט בתהליך העיצוב והתכנון הארגונומי, זאת בכדי להבטיח לכם מוצר שעומד בסטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ונראות.

מטבחים מודרניים ב-2022

מטבחים מודרניים ב-2022 הם מטבחים שנותנים ביטוי למראה התעשייתי, שבא לידי ביטוי בחזיתות שמזכירות מטבחים תעשייתיים בגימור נירוסטה או צבעוניות כהה בגימור מט. המטבח המודרני נותן מקום לשילוב משטחי עבודה שעושים שימוש במשטחי אבן טבעית בשילוב משטחים מחומרים מתקדמים, ובמקרים מסוימים הוא ידע לשלב כתמי צבע שיכניסו אליו נימה הומוריסטית, בהשראת הפופ ארט.

חולמים על מטבח מודרני?

קבעו פגישת הכוונה וייעוץ ללא התחייבות