התאמת צבעים למטבח לפי סגנון המטבח

 

תוכן העניינים

 

כל מטבח הוא ייחודי ומיוחד ועוצב בהתאמה לבית ולדיירים אשר עושים בו שימוש. בין אם הוא קטן ואינטימי ובין אם גדול ומרווח, בין אם ממוקם באזור כפרי ומרוחק ובין אם בלב המרחב האורבני, לכל מטבח סגנון מיוחד משלו הן מבחינה פונקציונלית והן מבחינה עיצובית. כתוצאה מכך גם הצבעוניות של החלל משתנה ממטבח למטבח ומתאימה לסגנון ולטעם האישי של דיירי הבית. צבעוניות אשר באה לידי ביטוי ברבדים שונים של המטבח, החל בקירות, דרך החיפוי והשיש ועד לרהיטים והאביזרים.

מה שלא עשה הטבע יעשה הצבע

צבע הוא כלי עיצוב רב עוצמה ובכוחו לשנות את האופי ואת האווירה במטבח. הצבע יכול לשנות את התפיסה של החלל כולו (חלל בהיר יותר מרווח, חלל כהה יותר צפוף) להדגיש ולהבליט את כל מה שתרצו ולהביע אמרה ייחודית, כמו גם לבטא את האישיות שלכם. ישנם אנשים שפלטת הצבעים שיבחרו למטבח תהיה יותר ניטרלית, בעוד שאחרים יטו יותר להעז ולבחור בססגוניות מרשימה וחסרת מעצורים. לאלו מכם שלא רוצים ללכת על בטוח הצבע יכול להכניס טוויסט למטבח, כך או כך עליו להשתלב עם סגנון העיצוב הנבחר בצורה מיטבית.

מטבחים כפריים

מטבחים כפריים הם חמים ומזמינים והם משלבים בתוכם המון אלמנטים טבעיים כמו אבן טבעית או עץ מלא. הם נראים ממש כמו מטבח בצימר מפנק, או בבקתה כפרית באיזו עיירה ציורית חלומית. האווירה בהם היא של חופשה רומנטית חמימה, נעימה וכמה שיותר טבעית. לכן לרוב הצבעים של מטבחים כפריים יהיו מאוד רכים ועדינים. צבעי שמנת על סוגיהם, צבעי פסטל וגוונים בהירים יותר של סקלת הצבעים.

מטבח כפרי בגוון ירוק פיסטוק

מטבחים מודרניים

בעולם המודרני אין גבולות ברורים והחיים הם לא רק שחור או לבן. מטבחים מודרניים הם מאוד מפולפלים ויש בהם מן התעוזה. צבעוניות לא חסרה בהם והם נוטים להכיל צבעים מאוד עזים בהצלחה יתרה. המטבחים המודרניים הם השתקפות של דיירי הבית והם מייצגים אותם לטוב ולרע. לכן הם מלאים ברגשות ובצבעים כאחד. אדום לוהט, צהוב, טורקיז או ירוק אלו הם הצבעים ששולטים במטבח המודרני, ביחד או לבד.

התאמת עיצוב מטבח מודרני לשאר הבית

מטבחים קלאסיים

כשאנו חושבים על קלאסי באותה נשימה עולה לראש הצבע הלבן. אין יותר קלאסי ואצילי ממנו והוא המאפיין המובהק של המטבח העל זמני בארץ ובעולם. מטבחים לבנים היו כאן מאז ומעולם והם ילוו אותנו גם בעתיד. הם משרים שלווה ורוגע, מרגישים תמיד נקיים וטהורים והופכים את החלל לכמה שיותר מרענן, מרווח ואוורירי. מטבח בגוונים של לבן הוא מטבח משפחתי, הוא יכול להיות גם מטבח יותר תעשייתי, הכל תלוי בדרך שבה תשלבו את הצבע יחד עם העיצוב וכל הפרטים הקטנים.

מטבחים קלאסיים

מטבחים אורבניים

בין מסעדות, ברים ובתי קפה, נמצא לו המטבח האורבני. הוא אינו מיותם, דייריו אוהבים את איכות החיים ושמחים לבשל בו טעמים ומטעמים בלתי נשכחים. המטבח האורבני בעל מאפיינים תעשייתיים. הוא כולל חומרים כמו ברזל ועץ ובין צבעיו הבולטים השחור בעיקר שולט. יחד עם גוונים של כסף מתכתי או של עץ כהה. המטבח האורבני עם הנגיעות השחורות, הוא מטבח יוקרתי, פונקציונלי, עדכני וחדשני ומתאים בדיוק לאורח החיים שסיגלתם לעצמכם, בין אם אתם בעלי משפחה ובין אם רווקים.

עיצוב מטבח החלומות שלכם כולל בתוכו המון צבעים המשתלבים ליצירה אחת שהיא כל כולה אתם. אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם, לשם כך יש מומחים שיעשו זאת עבורכם ויעזרו לכם להתאים בין הצבעוניות של המטבח לבין האישיות והסגנון הייחודיים רק לכם.

רוצים מטבח דומה? צרו קשר ללא התחייבות