יש להם את הטאץ' הנכון

מטבחי הטאץ' שמאפשרים פתיחה בנגיעה מיעלים את העבודה במטבח ומעבר לכך הם מעניקים לו מראה עכשווי ומתוחכם. הנה כל מה שאתם חייבים לדעת עליהם >>

 

מסכי המגע של מכשירי הסלולאר החכמים יצרו התנהגות צרכנים חדשה בה המשתמשים התרגלו להפעיל פונקציות רבות במגע. התרגלנו לגעת, ולצפות שמשהו יקרה. תחום המטבחים הוא אחד התחומים המובילים שמביאים לידי ביטוי את הפתרונות בתחום המגע הפונקציונאלי, או הטאץ' אם תרצו.

מטבח פתיחה בנגיעה

אתם שואלים מה תוכלו לצרוך באמצעות טאץ' במטבח? התשובה היא – כמעט הכל. יש כיום מטבח עם מנגנון פתיחה בלחיצה, מגירות טאץ', ארונות טאץ' ומסכי מגע של המכשירים החשמליים שגם הם מציעים תפעול במגע.

עוד לפני הפונקציונאליות שהיא לב העניין, גם ברמה התדמיתית, מטבח טאץ' הוא מטבח מתקדם יותר והוא מכניס נימה חדשנית ומתוחכמת לחלל המטבח כולו- אין כמו לעמוד ליד מגירת הסירים, ובנגיעה קלה עם היד, לגרום לה להפתח.

ברמה הפונקציונאלית, תפעול מטבח פתיחה בנגיעה, יקל מאוד על ההתנהלות היומיומית- כשהידיים מלוכלכות אפשר לגעת עם הברך או עם המרפק במגירה או בארון והם פשוט יפתחו. מעבר לכך, לא צריך להפעיל כח בפתיחה, וכשעובדים במטבח שעות רבות זה הופך להיות משמעותי. הפתיחה בטאץ' קלה יותר, הופכת את הבילוי במטבח ליעיל יותר.

מטבח ללא ידיות

כשמדובר בארונות ומגירות טאץ', הידיות הופכות מיותרות. הטאץ' מתאפשר באמצעות פתיחה מכאנית לארונות ולמגירות – מנגנון מכאני קפיצי מאפשר לפתוח את הארון או המגירה גם בנגיעה קלה שלא חייבת להיות באמצעות הידיים במקרה שהן תפוסות או מלוכלכות.

באופן הזה ניתן לשמור על הגיינה ביתר קלות. ידיות הן מקור להצטברות כמות גדולה של חיידקים, בין אם אלו ידיות דלת הכניסה לבית ובין אם מדובר בידיות המטבח. העובדה שהאצבעות של המשתמשים לא נוגעות באופן ישיר, אם בכלל, באותה הידית, מסייע לשמור על אזור נקי יותר.

מבחינה ויזואלית, מטבח ללא ידיות הוא מטבח במראה נקי יותר, עכשווי, עם זיקה למינימליזם. פני שטח נקיים ללא כל אלמנט שמשולב בהם, כך שהמטבח משדר ארשת מאורגנת ונעימה לעין.

מטבח מעוצב ללא ידיות

מטבח פתיחה חשמלית

אפשר לומר שהפתיחה החשמלית היא סוג של שדרוג הפתיחה בטאץ'. מטבחים שמציעים תמיכה חשמלית בפתיחת ארונות ומגירות יוצרים סביבה חכמה ונוחה להתנהלות. בארונות, מקררים ומגירות מטבח שמציעים פתיחה חשמלית משולב מנגנון חשמלי שמופעל בלחיצת כפתור. הפתיחה דומה מאוד לפתיחה המכאנית, אבל היא רכה וזורמת יותר ואינה דורשת כלל לגעת בחזית הארון. מטבח שמציע פתיחה חשמלית מדגיש עוד את מידת הנוחות וההגיינה שמאפיינת מטבח שכזה. 

מטבח טאצ' פתיחה בנגיעה

אז אם אנחנו צריכים לסכם:

  • מטבח פתיחה בנגיעה הוא מטבח נוח יותר לשימוש ומאפשר לתפעל אותו גם כשהידיים תפוסות או מלוכלכות.
  • ארונות ומגירות שנפתחים בטאץ' משווים למטבח כולו מראה עכשווי ומעודכן, בעל מידה של תחכום.
  • מטבח פתיחה בנגיעה מאפשר לתכנן מטבח ללא ידיות.
  • מנגנון פתיחה חשמלי הוא שידרוג של מטבח הטאץ' שמעצים עוד את רמת הנוחות והיעילות.

 

רוצים מטבח דומה? צרו קשר ללא התחייבות